شناسهٔ خبر: 24770 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان بردسکن خبر داد:

تسطیح، رگلاژ و بوته کنی ۲۷۸ کیلومتر از راه‌های بردسکن خراسان رضوی

کامیار رضا ریاضی رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان بردسکن خراسان رضوی از آغاز عملیات تسطیح، رگلاژ و بوته‌کنی محورهای مواصلاتی این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی، کامیاررضا ریاضی با اعلام این خبر افزود: در سال ۹۴ این اداره نسبت به تسطیح و رگلاژ شانه‌های خاکی در محورهای اصلی به طول مجموعاً ۱۵۰ کیلومتر به صورت دو طرفه و تسطیح و رگلاژ راه‌های روستایی به طول ۱۲۸ کیلومتر برای بیش از ۱۷ روستا طی دو سری اقدام کرده است.

وی ادامه داد: در سال ۹۵ نیز عملیات تسطیح و رگلاژ آغاز شده و تاکنون ۱۰ کیلومتر از محور بردسکن سبزوار تسطیح و شانه‌سازی و بوته‌کنی به اتمام رسیده است.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان بردسکن با بیان اینکه بر اساس سیاست‌های وزارت راه و شهرسازی، اولویت صرف اعتبارات عمرانی با ارتقای ایمنی راه‌هاست، گفت: این اداره سال گذشته و امسال اولویت نخست اعتبارات و فعالیت‌های خود را صرف ایمنی راه‌های حوزه استحفاظی من جمله راه‌های شنی خواهد کرد که شامل اصلاح شانه خاکی، اصلاح شیب شیروانی و پاکسازی حریم راه‌ها و تیغ‌زنی راه‌های روستایی نیز است.

نظر شما